Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Περιμένοντας τον “killer”…


Μπήκαμε λοιπόν στο 2010,οποτε ας ευχηθώ καλή χρόνια σε όλους πριν αρχίσω την γκρίνια μου(με την καλή έννοια πάντα).Είχα σκεφτεί να έγραφα ένα γράμμα για το τι περιμένω και το τι θα ήθελα να δώ στον παναθηναϊκό στην φετινή χρόνια και στο μελλον,επειδή όμως το βρήκα λίγο κοινότυπο αποφάσισα να γράψω για τον μεγάλο μου πόθο.Ξέρω(τι ξέρεις?),ότι όταν έγραψα πόθο που σου πήγε το μυαλό,αλλά εμένα αγαπητέ αναγνώστη ο πόθος μου είναι ο “killer” που μου έταξαν ο padre(πατέρας) και ο νιόπλιας.Βλέπω τα παιδάκια που περιμένουν να χιονίσει με τόση ανυπομονησία παρόλο που ξέρουν πως οι πιθανότητες είναι ελάχιστεςΈτσι ακριβώς νιώθω για την μεταγραφή αυτή,και αυτό που έρχεται και φτιάχνει τέλεια την παρομοίωση είναι πως κάθε Γενάρη ρίχνει ένα ψιλόχιονο που χαροποιεί προσωρινά τα παιδάκια αλλά από ουσία μένουν κενά.Όπου ψιλόχιονο βαλτέ τα ονόματα Wawrzyniak και david και όπου παιδάκια την λέξη οπαδοί και έχετε ακριβώς το χρονικό των συναισθημάτων κάθε παναθηναϊκού από την απόκτηση μέχρι τη φυγή αυτών των αποκτημάτων..

Κύριοι μέτοχοι(κάτσε κάτω Τζιγγερ αγόρι μου.μέτοχοι είπα όχι α-μέτοχοι) επιθυμούμε να δουμε,πως όπως θέλουμε εμείς αυτό το πρωτάθλημα το θέλετε και εσεις.πως είστε έτοιμοι να τζογάρετε κι άλλο(ΝΑΙ κι άλλο)για να αρχίσει μια νέα εποχή με πρωταθλητή τον ΠΑΟ μας.Αυτό σημαίνει πως για την απόκτηση του σέντερ μπακ η ΠΑΕ θα μπει κι άλλο «μέσα»,μα ο Παναθηναϊκός θέλει έναν στοπερ χιονοθύελλα(ειδές Νιοπλια και εγώ τον αποκαλώ όπως θέλω) και όχι ψιλοχιονο!.

Κύριοι μέτοχοι θέλουμε να δούμε πως στηρίζεται τον Νιόπλια και σας δίνετε η ευκαιρία να το δείξετε με τον καλύτερο τρόπο.

Κλείνοντας,γιατί πάλι με πιάνει ο ειρμός μου,το καμάρι της Αθήνας ο παναθηναϊκός ΜΑΣ έχει 1 πρωτάθλημα σε 13 χρονια,αυτή η πρόταση αρκεί ώστε να σας ξαναπώ τζογάρετε ακόμα χρήματα είναι πολύ σημαντικός αυτός ο τίτλος!.

Δεν μας νοιάζει αν θα είναι ο Μετζελντερ ή ο μπάρμπα-καλαντζε ή ο κύριος στην Φώτο του κειμενου,απλα κάντε το.


http://www.youtube.com/watch?v=wmllZqiUfoU(materazzi)

αμφισβήτησε κανείς το προσωνύμιο killer???

Δεν υπάρχουν σχόλια: